Cleaning Service

Întrebări frecvente

Mulți dintre clienții nostri au întrebări specifice despre serviciile noastre de curățenie. Aici vă punem la dispoziție câteva răspunsuri la întrebări frecvente.

Întrebări generale

Cum pot obține o programare?

Simplu ! Aici Înregistrați cererea personalizată în funcție de necesitățile dumneavoastră, introduceți inclusiv data și ora dorită și veți fi contactat în cel mai scurt timp de un reprezentat.

Trebuie să achit întreaga sumă chiar dacă echipei de curățenie nu îi ia atât de mult să efectueze curățenia?

Nu. Dacă volumul de muncă nu este la fel de mare cum se presupunea înainte ca echipa să sosească, atunci nu se achită întreaga sumă. Totuși, minimul de ore achitate va fi de 2 ore.

Este necesar ca un angajat al companiei să viziteze locația înainte să programez o intervenție?

Desigur că nu ! Nici noi nu ne-am dori să fim asaltați de comercianți, așa că nici noi nu am face așa ceva. În calculatorul de preț puteți bifa caracteristicile locației dumneavoastră, iar suma va fi calculată automat în funcție de acestea. Durează doar câteva secunde !

Sunt incluse în costul total și produsele de curățenie?

Dumneavoastră decideți dacă doriți ca operațiunea de curățenie să se efectueze cu produsele proprii sau cu produsele profesionale pe care compania noastră vi le pune la dispoziție contra cost.

Dacă doriți utilizarea produselor dumneavoastră, vă recomandăm să verificati la noi pe website lista produselor necesare. Totodată, vă sugerăm să intrați și în secțiunea de magazin online pentru a beneficia de produse profesionale și ecologice la prețuri avantajoase.

Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de servicii?

Dacă nu sunteți mulțumit de serviciile oferite de echipa noastră, vă rugăm să ne contactați și orice nemulțumire se va remedia în cel mai scurt timp. Scopul nostru principal este să ne mândrim cu clienți 100% mulțumiți.

Întrebări legate de programare

Pot efectua o programare pentru ziua curentă?

Nu vă putem garanta, dar vă putem promite că vom face tot posibilul ! Pentru rezervări va rugăm să intrați aici.

Este necesar să fiu la locație când vine echipa de curățenie?

Acest lucru depinde în totalitate de dumneavoastră. Totuși, dacă nu sunteți la locație, vă rugăm să ne puneți la dispoziție informațiile necesare pentru ca echipa de curățenie să poată avea acces în incintă.

Echipa de curățenie va ajunge la ora stabilită?

Desigur. Totuși, pot exista diferențe, ținând cont de trafic sau de condițiile meteo. Dacă echipa de curățenie va întârzia, veți fi contactat și informat cu privire la eventualele modificări de program.

Când trebuie efectuată plata pentru serviciile prestate?

Plata se efecuează online în momentul în care ați completat toate detaliile legate de intervenția programată.

Există clauze contractuale?

Nu, dacă anularea rezervării se efectuează cu cel puțin 48 de ore înaintea datei programate. Dacă anularea se face întârziat, se va returna doar 50% din suma achitată.

Întrebări legate de curățenie

Ce este inclus în pachetul standard de curățenie?

Aici puteți găsi lista cu toate operațiunile efectuate în procesul standard de igienizare. De asemenea, în momentul în care efectuați rezervarea, puteți selecta și operațiuni specifice nevoilor dumneavoastră.

Furnizați si produsele profesionale?

Dacă doriți ca echipa noastră să efectueze operațiunea de curățenie cu produsele noastre profesionale, vă rugăm să bifați această opțiune în momentul în care faceți rezervarea. De asemenea, dacă nu doriți să rezervați o intervenție, ci doar să achiziționați produsele noastre, acest lucru este posibil, vizitând magazinul nostru online.

Ce servicii oferiți?

Oferim o gamă largă de servicii, de la pachete lunare, până la intervenții ocazionale. Puteți găsi detaliile vizitând pagina noastră de Servicii.

Din câte persoane este formată echipa pe care o trimiteți la locație?

O echipă este formată din 1 până la 4 persoane în funcție de complexitatea și volumul de sarcini.

Sunt verificați angajații companiei?

Absolut. Personalul este verificat înainte de angajare. Această verificare constă în solicitarea cazierului, referințe de la angajatorii anteriori, interviuri în persoană și probă de lucru. După aceste verificări, urmează perioada de instruire.